Viegli lasīt
Ko mēs darām
Mēs pārbaudām vietņu piekļūstamību.
Piekļūstamas vietnes ir viegli lietojamas jebkuram.
Piekļūstamās vietnēs var:
- atrast visu vajadzīgo informāciju;
- pārvietoties ar peli vai tastatūru;
- palielināt burtus;
- mainīt teksta krāsu;
- izmantot ekrānlasītājus;
- saprast tekstu.
Mēs pārbaudām vietnes un palīdzam tās uzlabot.
Ko mēs pārbaudām
Katrā vietnē mēs pārbaudām:
- vai lapu var lietot ar peli un tastatūru;
- vai teksts kontrastē ar fonu;
- vai attēliem ir apraksti;
- vai video ir pievienoti subtitri;
- vai teksts ir uzrakstīts skaidri un vienkārši.
Kā notiek pārbaude
Mēs pārbaudām jūsu vietnes piekļūstamību.
Dažas sadaļas mēs pārbaudām ar speciālām programmām.
Dažas sadaļas mēs pārbaudām paši.
Pēc tam mēs sagatavojam ziņojumu.
Ziņojumā ir aprakstītas problēmas.
Vēl ziņojumā ir iekļauti ieteikumi vietnes uzlabošanai.
Uzlabot vietni varat jūs paši.
Taču mēs varam arī palīdzēt.
Pēc uzlabošanas mēs vietni pārbaudām vēlreiz.
Beigās mēs sagatavojam apliecinājumu par vietnes piekļūstamību.
Cik tas maksā
Katras vietnes pārbaudei būs atšķirīga cena.
Cena ir atkarīga no:
- vietnes sadaļu skaita;
- teksta daudzuma vietnē.
Rakstiet mums!
Mēs pateiksim pārbaudes cenu jūsu vietnei.
Grūti lietot šo lapu?
Dažiem cilvēkiem var būt grūti lietot šo lapu.
Tādos gadījumos aicinām uzrakstīt mums un par to izstāstīt.
Rakstiet e-pasta vēstuli uz info@pieejams.lv.
Jūs varat izmantot arī tiešsaistes saziņas formu.